Listed yesterday

3 rooms apartment of 10m² in Nesoddtangen

1453 Bjørnemyr, Norway

7,000 kr / month

Rental period: Unlimited
Available from: ASAP

Notify me of similar homes

Be the first to contact landlords in Nesoddtangen

  • 7 - 13 m²

  • 4,900 - 9,100 kr

Kom og bo med oss i huset vårt 👩🏼👶🏼🐶

Kom og bo med oss i huset vårt 👩🏼👶🏼🐶 Hei! 👋🏼☺️Jeg heter Aneta, er 42 år gammel, kommer opprinnelig fra Polen (har bodd i Norge siden 2010) og skal bo alene med sønnen min på 4.5 år og hunden vår i et stort hus jeg har planer om å overta i begynnelsen av august etter samlivsbrudd.Vi har et rom ledig, eller egentlig to å velge fra og vi vil gjerne finne noen som kan passe inn her med oss 🙌🏼 Det må være en person (helst kvinne rundt min alder/moden nok) som liker hunder og barn veldig godt!Det ene rommet er på ca 10m2 med terrassedør (), mens andre har ingen terrassedør, er også på ca 10m2 (), men virker litt større pga at den er lengre. Begge med store garderobeskap.Litt om oss, jeg jobber som PT og fordelen med dette for deg er at jeg har treningsutstyr og tredemølle hjemme og kan hjelpe deg med styrketrening 💪🏼 Også jobber jeg i tillegg som SFO assistent på Steinerskolen.Jeg liker egentlig orden og at ting er "på plass", men med et barn hjemme så lærte jeg å tåle en del 😅🤷🏼 ♀️ Jeg er ellers en veldig snill og avslappet person med godt humør. Jeg er interessert i psykologi og selvutvikling så elsker å snakke om dette. Er også ganske spirituell som tror at alt har mening ✨🥹Vi har en ganske stor hund, Buddy, så du må like hunder for jeg kan se for meg at du kunne bidra/kose deg med å gå på (lange skogs-) turer med ham for han elsker det (ikke et must, men hadde vært hjelpsom!). Han er en blanding av border collie (elsker ball og det å være i aktivitet), Stafford (pent smil 😁) og Rottweiler (bjeffer når noen ringer på døra😎). Han er veeeeldig kosete hjemme! 🥰 Du kan sjekke ham ut på Instagram, uddyOg da er det selvfølgelig sønnen min som er en veldig snill, morsom og aktiv gutt som snakker tre språk - mest norsk, men også blir bedre og bedre på engelsk etter pappa og polsk etter meg. Vi har faste rutiner hvor i ukedager står vi opp mellom og drar til barnehagen rundt 8.30. Da kommer vi tilbake rundt kl. 16, leker litt, middag rundt kl. 17.15-18 og begynner med legging rundt 19, sovner som regel mellom 19.30-20 og DA er det stille 😁 Så ja, det blir jo litt støy fra oss, spesielt siden rommet ditt blir nede og stua er rett over. Så da må du være en morgenfugl som gjerne ikke sitter hjemme hele helgen. Som sagt så ser jeg for meg en kvinne, helst min alder eller moden i hvert fall, ikke røyker ., empatisk og forståelsesfull, kanskje pendler som trenger et rom i ukedagene og reiser i helger, det hadde vært perfekt, men selvfølgelig hvis vi har veldig god kjemi og blir veldig godt kjent så er det ingen problem å være litt sammen 🤗 Vi skal dele samvær med ham 50/50, så da blir han jo en del borte også.Jeg kan også lage middager/dele dette ansvaret 50/50 med deg for jeg ser ingen vits å lage to separate middager, med mindre du har lyst til å betale mye ekstra for strøm 🤪Alværn er en veldig fint området der du har busstopp 4 min unna, samme med skogen. Vakker strand ligger 15 min gåtur, litt lengre på vei tilbake da det er oppover. 15 minutter med buss til båten og 23 minutter med båten til Oslo. Fredelig sted å bo, et rekkehus i et veldig snill og rolig sameie der alle kjenner og hjelper hverandre ❤️Bare si fra hvis du har noen spørsmål, skriv noen ord om deg selv og da kan vi avtale visning. Gleder meg til å møte deg! 🤗Hi! 👋🏼☺️My name is Aneta, I’m 42 years old, originally from Poland (I’ve been living in Norway since 2010), and after a separation, from the beginning of August, I’ll be living in our big house with my 4.5-year-old son and our dog.We have one room available — actually two rooms to choose from — and we would love to find someone who would fit in well with us 🙌🏼 We’re looking for one person (preferably a woman around my age or someone mature enough) who genuinely likes both dogs and children!One room is approximately 10 m² with a patio door (), while the other is also around 10 m² (), has no patio door, but feels slightly larger because it is longer. Both rooms come with large wardrobes.A little about us: I work as a personal trainer, and one benefit for you is that I have gym equipment and a treadmill at home, and I can help you with strength training 💪🏼 I also work as an after-school program assistant at the Steiner School.I like things to be tidy and organized, but having a child at home has definitely taught me to be more flexible 😅🤷🏼♀️ Otherwise, I’m a very kind, easygoing person with a good sense of humor. I’m interested in psychology and personal development, so I love having conversations about those topics. I’m also quite spiritual and believe that everything happens for a reason ✨🥹We have a fairly large dog named Buddy, so you must like dogs. I can easily imagine you enjoying or helping out with long walks in the forest with him, as he absolutely loves that (not a requirement, but it would be helpful!). He’s a mix of Border Collie (loves balls and being active), Staffordshire Terrier (beautiful smile 😁), and Rottweiler (barks when someone rings the doorbell 😎). At home, he is incredibly affectionate! 🥰 You can check him out on Instagram: uddyAnd then there’s my son, who is a very kind, funny, and active little boy. He speaks three languages — mostly Norwegian, but he is also getting better and better at English from his dad and Polish from me. We have a fairly fixed routine. On weekdays, we wake up between 6:30 and 7:30 . and leave for kindergarten around 8:30. We usually return around 4 ., play a little, have dinner around 5:15–6 ., and start bedtime around 7 . He usually falls asleep between 7:30 and 8 ., and THEN it becomes quiet 😁So yes, there will be some noise from us, especially since your room would be downstairs and the living room is directly above it. Therefore, you should ideally be an early riser and probably not someone who spends every weekend at home. As mentioned, I’m looking for a woman, preferably around my age or at least mature, non-smoking, empathetic, and understanding. Perhaps someone who commutes and needs a room during the weekdays and travels home on weekends — that would be perfect. But of course, if we get along really well and become close, there’s no problem spending some time together 🤗My son’s father and I share custody 50/50, so my son will also be away part of the time.I can also cook dinners and share that responsibility 50/50 with you, because I don’t really see the point of preparing two separate dinners — unless you’d like to spend a lot more on electricity 🤪Alværn is a very nice area. There’s a bus stop only 4 minutes away, and the forest is just as close. A beautiful beach is about a 15-minute walk away (a little longer on the way back because it’s uphill). It takes 15 minutes by bus to the ferry and 23 minutes by ferry to Oslo. It’s a peaceful place to live — a townhouse in a very kind and quiet community where everyone knows and helps each other ❤️Feel free to reach out if you have any questions. Tell me a little about yourself, and we can arrange a viewing. Looking forward to meeting you! 🤗Cześć! 👋🏼☺️Mam na imię Aneta, mam 42 lata, pochodzę z Polski (mieszkam w Norwegii od 2010 roku) i po rozstaniu, na początku sierpnia będę mieszkać sama w domu z moim 4,5-letnim synem oraz naszym psem.Mamy wolny pokój, a właściwie dwa pokoje do wyboru, i bardzo chcielibyśmy znaleźć osobę, która dobrze wpasuje się do naszego domu 🙌🏼 Szukamy jednej osoby (najchętniej kobiety w moim wieku lub po prostu dojrzałej), która naprawdę lubi dzieci i psy!Jeden pokój ma około 10 m² i wyjście na taras (), drugi również ma około 10 m² (), nie ma drzwi tarasowych, ale wydaje się nieco większy, ponieważ jest dłuższy. Oba pokoje wyposażone są w duże szafy.Kilka słów o nas: pracuję jako trener personalny, więc dodatkową korzyścią dla Ciebie będzie to, że mam w domu sprzęt do ćwiczeń i bieżnię oraz mogę pomóc Ci w treningu siłowym 💪🏼 Pracuję również jako opiekunka/asystentka w świetlicy szkolnej przy Szkole Steinerowskiej.Lubię porządek i to, żeby wszystko miało swoje miejsce, ale odkąd mam dziecko, nauczyłam się być bardziej wyrozumiała 😅🤷🏼♀️ Poza tym jestem bardzo miłą, spokojną i pogodną osobą. Interesuję się psychologią i rozwojem osobistym, dlatego uwielbiam rozmawiać na takie tematy. Jestem też dość duchowa i wierzę, że wszystko dzieje się po coś ✨🥹Mamy całkiem dużego psa o imieniu Buddy, więc musisz lubić psy. Mogę sobie wyobrazić, że chętnie chodziłabyś z nim na długie spacery po lesie, bo on to uwielbia (nie jest to obowiązkowe, ale byłoby dużą pomocą!). Buddy jest mieszanką Border Collie (uwielbia piłki i aktywność), Stafforda (ma piękny uśmiech 😁) i Rottweilera (szczeka, gdy ktoś dzwoni do drzwi 😎). W domu jest niesamowicie przytulaśny! 🥰 Możesz go zobaczyć na Instagramie: uddyJest też oczywiście mój syn – bardzo miły, zabawny i energiczny chłopiec. Mówi w trzech językach: głównie po norwesku, ale coraz lepiej po angielsku dzięki tacie i po polsku dzięki mnie. Mamy dość stały rytm dnia. W dni robocze wstajemy między 6:30 a 7:30, a około 8:30 wychodzimy do przedszkola. Wracamy zwykle około 16:00, trochę się bawimy, jemy obiad około , a około 19:00 zaczynamy wieczorne przygotowania do snu. Syn zazwyczaj zasypia między 19:30 a 20:00 i WTEDY robi się cicho 😁Tak więc trzeba się liczyć z pewnym hałasem z naszej strony, szczególnie że Twój pokój znajdowałby się na dole, a salon jest bezpośrednio nad nim. Dlatego najlepiej, abyś była rannym ptaszkiem i raczej nie spędzała każdego weekendu w domu. Jak wspomniałam, szukam kobiety, najlepiej w moim wieku lub przynajmniej dojrzałej, niepalącej, empatycznej i wyrozumiałej. Być może osoby dojeżdżającej do pracy, która potrzebuje pokoju w tygodniu i wraca do siebie na weekendy – to byłoby idealne. Oczywiście jeśli świetnie się dogadamy i dobrze poznamy, wspólne spędzanie czasu nie będzie żadnym problemem 🤗Opiekę nad synem dzielimy z jego tatą po połowie (50/50), więc część czasu będzie on również poza domem.Mogę także gotować obiady i dzielić się tym obowiązkiem po połowie z Tobą, bo nie widzę sensu przygotowywania dwóch oddzielnych posiłków – chyba że chcesz płacić znacznie więcej za prąd 🤪Alværn to bardzo przyjemna okolica. Przystanek autobusowy znajduje się 4 minuty od domu, podobnie jak las. Piękna plaża jest oddalona o około 15 minut spacerem (trochę dłużej w drodze powrotnej, bo jest pod górę). Do promu jedzie się autobusem 15 minut, a następnie 23 minuty promem do Oslo. To spokojne miejsce do życia – szeregowiec w bardzo życzliwej i cichej wspólnocie mieszkaniowej, gdzie wszyscy się znają i pomagają sobie nawzajem ❤️Jeśli masz jakieś pytania, śmiało napisz. Opowiedz kilka słów o sobie, a wtedy możemy umówić się na obejrzenie pokoju. Cieszę się na spotkanie z Tobą! 🤗

Property type

apartment

Rooms

3

Size

10 m²

Price

7,000 kr

Rental period

Unlimited

Available from

ASAP

Price per m²

700 kr

Map

The listing is located at 1453 Bjørnemyr, Norway

Loading map

Popular rental choices